Bounty do pohára

9.10.16

Človek sa mení. V niektorých prípadoch treba povedať, že chvalabohu. No a proste chute sa nám menia tiež. Napríklad taký kokos. Ten som ja ako decko vášnivo neznášala. Asi pred dvomi rokmi som ale zistila, že ja vlastne kokos ľúbim. Ale okrem kokosového nápoja do vločiek a kaše som ho v kuchyni veľmi nevyužívala. Až kým mi domov nedorazila krabica Zlatého Klasu s pravou vanilkou od Dr. Oetkera. S toľkým "pudingom" by bol hriech niečo nevymyslieť! 


Viem, viem. Piškóty, ovocie, puding. Totálna klasika. Rýchla, chutí takmer všetkým. Takmer... Mne nikdy ovocie v pudingu nechutilo. Asi si myslíte, že som divná. A možno fakt som. A keď už máme intímnu úprimnú chvíľku, samotnému pudingu som tiež veľmi nefandila. Ale ako vravím, ľudia sa menia. A nie je puding ako puding! Ak chcete aj vy vyskúšať niečo spešl, stačí na to pár ingrediencií:

Balenie keksov s plnkou (Disco, Oreo a pod.)
700 ml mlieka
100 g mliečnej čokolády
250 ml kokosového mlieka
3 PL strúhaného kokosu
2 PL cukru
70 g horkej čokolády
50 ml 33% smotany na šľahanie

Nachystajte si niekoľko malých nádob, do ktorých budete dezert pripravovať. Môžu to byť poháre, alebo mištičky. Na dno každej nádoby nasypte trochu rozmrvených keksov. Prvá vrstva bude z mliečnej čokolády. Pripravte 600 ml mlieka. 500 ml dajte spolu s mliečnou čokoládou polámanou na kocky do hrnca a zohrievajte na miernej teplote. Miešajte, kým sa čokoláda úplne nerozpustí a mlieko takmer nevrie. V ostatných 100 ml mlieka rozmiešajte 1 balenie Zlatého Klasu a prilejte do horúceho mlieka. Za stáleho miešania uvarte puding. Ten rovnomerne rozlejte do pripravených nádob. Nádoby plňte do 2/3. Čokoládový puding posypte ďalšími pomrvenými keksami. Druhá vrstva bude kokosová. V hrnci zmiešajte kokosové mlieko s cukrom a kokosom a zohrievajte na miernej teplote. V zvyšných 100 ml mlieka rozmiešajte ½ balenia Zlatého klasu a zmes pridajte k vriacemu mlieku. Uvarte puding a rovnomerne ho rozlejte do pohárikov na čokoládový puding. V každom poháriku nechajte ešte trochu miesta na poslednú vrstvu. Tú pripravte až keď budú prvé dve úplne vychladnuté (cca po hodine). Horkú čokoládu nasekajte na drobné kúsky a vsypte do misky. V mikrovlnke zohrejte 33% smotanu. Horúcou smotanou zalejte čokoládu, počkajte 2 minútky a potom miešajte, kým sa nerozpustí aj posledný kúsok. Do každého pohárika vylejte tenkú vrstvu čokolády. Nechajte aspoň 30 min. chladnúť v chladničke a dezert je hotový. Dá sa povedať, že tento dezert u mňa vyvolal revolučnú zmenu. Ako bývala odporkyňa podobných výtvorov som sama zjedla dve porcie! A zvyšok mizol rýchlosťou blesku. Takže ak budete mať nabudúce chuť na puding, skúste miesto jahodového s čerešňovým kompótom a detskými piškótami moju bounty verziu. ;)


Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS