Cuketové brownie

4.8.16

Je všade. Valí sa na nás z obchodov, trhov, záhrad. Je zelená a takmer bez chuti. Málokto ju zje dobrovoľne a s chuťou. Cuketa! Upiecť z nej koláč je asi najrafinovanejší spôsob, ako vybabrať so systémom.


Nejdem sa hrať na nijakú veľkú inovátorku. Cuketové bownie ste už iste piekli, alebo aspoň niekde ochutnali. Celkom u nás zovšednelo. Preto som sa rozhodla, že je potrebné trochu ho znovu vynoviť. A keďže som práve prišla z práce a (úprimne) môj mozog je už vážne po expirácii, ani sa nejdem zdržiavať zbytočnými omáčkami. Poďme piecť!

Kto chce cuketové brownie, musí doma mať:
350 g nastúhanej cukety
150 g rozpusteného masla
50 ml oleja
2 vajcia
2 PL arašidového masla
200 g cukru
200 g múky
100 g kakaa
1/2 sáčku kypriaceho prášku s vínnym kameňom
soľ

Zohrejte si rúru na 175 °C a pripravte si hlbší plech - vysteľte dno papierom na pečenie. Rozmixujte maslo, olej, vajcia, arašidové maslo a cukor. Vylejte do väčšej misy a pridajte cuketu. V inej mise skombinujte múku, kakao, prášok do pečiva a štedrú štipku soli. Prisypte suchú zmes do mokrej, vypracujte cesto. Hmotu rovnomerne rozotrite po plechu a pečte v predhriatej rúre 20 - 25 minút. Hotové brownie nechajte trochu vychladnúť a poprášte cukrom. Ja som mala potrebu poliať ho rozpustenou bielou čokoškou a bol to dobrý krok. A to je celá veda. Konečne jeden jednoduchý, rýchly a hlavne nenáročný koláč na bežné všednodňové chúťky. 



Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS