DS - Čo ja viem? Dobrota!

2.6.15

Dlho sme sa nevideli. Už mi bolo smutno, tak som vymyslela túto skôlkarsky jednoduchú nemožnosť (ktorej som nevedela ani len vymyslieť zmysluplné meno), len aby som si s vami znovu mohla na chvíľku pokecať.


V poslednom čase nejak veľa pracujem. Nie že by som nebola rada. Konečne robím to, čo ma baví, až na tie momenty, kedy ma to STRAŠNE nebaví a najradšej by som tresla fertušku o zem. Ale keď po takomto dni prídem domov a v chladničke nájdem čerstvé domáce jahody, deň má novú nádej. Za normálnych okolností by som s nimi podnikla malý výlet s tvarohom a sušienkovým základom, ale po A. Nechcelo sa mi vážiť, miešať, mixovať, topiť a robiť všetky tie nudné veci a po B. Viete aké je teplo v malej panelákovej kuchyni na šiestom poschodí s oknami na juh? Stupnicu síce nemám, ale rozhodne by som tomu zapnutím rúry nepomohla. A tak prišiel na rad mixér a ľad.


Budete potrebovať:
400 ml kokosového mlieka
250 g jahôd
100 g čučoriedok
4 PL jemných ovsených vločiek
ľad

Všetko dajte do mixéra a dôkladne rozmixujte. Nalejte do pohárov a konzumujte. Ovsené vločky spôsobia, že zmes mierne zhustne a ak ich pridáte viac, môžete ovocnú nálož vyjedať lyžičkou. A ak ste naozaj trpezliví, dajte tento kokteil do uzatvárateľnej nádoby a na noc do mrazničky - voila - zdravá raňajková zmrzka! A to je všetko. Aj sa trochu hanbím, že toto prezentujem ako recept, ale blíži sa leto (ak tu už nie je) a podobné rýchle osvieženia budú podľa mňa populárnejšie, ako zložité pečenie. Aspoň na bežné mňamoty na všedné dni. Aj keď... Môže niekto tvrdiť, že deň zakončený touto dobrotou bol bežný? 



Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS