Friday Foodspiration

10.4.15

Táááák, dnes som mala konečne trochu času sadnúť si a dôkladne, hĺbovo prekutrať môj Bloglovin´ a záložky a tak celkovo, preskúmať, čo je v tomto našom malom svete internetu nového. A že som aktívna, tak som povyberala pár zaujímavých tipov a po dlhej dobe hádžem po pléna inšpiračku. Ráčte pristúpiť, začíname!

1. Dvojplatnička (fasácky názov pre blog o varení!) Dávam 11 bodov z 10 a tri lajky! A ich sedliacke bravčové budem testovať na láskovníkovi už onedlho. ;) 
2. Terka alias FoodLover je v mojom repertoári stálicou. Veď kto by nezbožňoval blog, na ktorom nájdete recept na domácu Míša tortu?! 
3. Dala by som si vajíčka, dávno sme nemali... :D Neviem ako vy, ale ja ak som zjedla cez Veľkú Noc jedno vajce, tak asi vravím veľa. Preto si vajco doprajem možno aj zajtra ráno. S jogurtom a Lučinou, podľa receptu z Jana at Home.
4. Poznáte mäsové gule z IKEA? Ja som vám tento labužnícky vrchol ponákupnej gastronómie ešte nikdy nekoštovala. Koniec koncov, doteraz boli len z mäsa (a to ja veľmi nemusím). Prednedávnom ale vypustili do sveta aj gule vegetariánske, momentálne v jarnej edícii - kel, kukurica, červená paprika, cícer, mrkvička a hrášok. Tak ak ste vyznávačom tohto škandinávskeho nábytkárskeho obra, môžete po kúpe poličky a lampy zbehnúť ochutnať ich novinku.
5. Ja som taká rada, keď si o blogoch, ktoré milujem, aj iní myslia, že sú skvelé! Predstavte si, že www.kucharky.sk si vybrali Maťku z Dulce de Leche, aby spravila kurz "Čaj o piatej"! Miest je máličko, tak ak chcete Maťkin voňavý, ružový svet koláčikov zažiť na vlastnej koži, dlho sa neokúňajte.

2 komentáre

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Miška, teda to sedliacke bravčové vyzerá úžasne, poprosím jednu porciu. Určite ťa nalákali aj tie opekané zemiačiky a zeleninka, až sa mi slinky tisnú do kútikov úst. Toto si určite spravíme. Úžasné inšpirácie....

    OdpovedaťOdstrániť

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS