Friday Foodspiration

5.3.15


Dnes pracujem do večera, takže vďaka Bohu za plánovanie príspevkov. Zatiaľ, čo vy čítate tento počin, ja pravdepodobne strkám do rúry ďalší plech s makarónkami. Nie že by som som sa sťažovala. :) Čo sa tejtotýždňovej inšpiračky týka, zase som trochu podvádzala, ale to sa dozviete na konci. 

1. S varechou v ruke dokážete zanechať mnoho dojmov. Buď ste dobrá víla, ktorá dovolí oblizovať z varechy krém, alebo ste zdatný šermiar, ktorý varechou fundovane zapichne aj toho najväčšieho detského rytiera, alebo ste za domácu hviezdu, lebo s ňou dokážete divy, alebo je u vás varecha aj zdrojom rešpektu (hlavne u neposlušných mini členov rodinky). Rovnomenný blog v sebe skrýva kus s každého alter ega a okrem iného tam nájdete aj recept na môj obľúbený hummus. 
2. Predpokladám, že Marisity je nejaká dobrosrdečná ženička, keďže sama o svojom blogu From Marysity tvrdí, že publikuje, lebo nemá to svedomie nechať si skvelé recepty len pre seba. V prípade jej ovocných mafinov som aj celkom rada, lebo kombinácia ovocnej zmesi s čerstvým syrom je presne môj "šialok kávy".
3. Niekedy jedlo nevyzerá veľmi vábne, a niekedy možno ani vábne nevonia. Ale čo na tom, keď chutí a HLAVNE je pripravené z lásky? Ja napríklad od jedného incidentu s rebarborovým koláčom od mojej inak kuchársky preslávenej starkej Hrušovskej, nemôžem rebarboru vystáť. Kým som nenašla recept na Made with Love na rebarborovo-kokosovú penu z knihy od Dulce de Leche. Myslím, že keď príde jej sezóna, dám tejto kyslavej zelenine znovu raz šancu.
4. Viete čo je fígeľ fígľov? Zabaliť ružičkový kel do mletého hovädzieho a zaliať poriadnou dávkou paradajkovej omáčky. Ja kel ľúbim, takže by som ho zjedla aj tak, bez veľkých teátrov, ale ak máte doma malého zeleninového protestanta, skúste tento trik z blogu Food4Fun

5. Tak sme sa teda dočkali. Anketa Bloger Roka už aj u nás, na Slovensku. Jej prvý ročník bol spustený v nedeľu, 1.3. a odvtedy môžete nominovať, alebo like-om hlasovať za svoj obľúbený blog. Do 10.4. je to teda v rukách (a klikoch myškou) vás, čitateľov. Potom odborná porota z tých blogov, ktoré dostali najviac hlasov, zostaví v každej kategórii víťaznú päťku. Osobne si myslím, že je trochu nefér, že porota bude posudzovať len prvých 5 blogov s najvyšším počtom hlasov (lebo ako začínajúci blogeri s nižším počtom čitateľov sme automaticky znevýhodnení), ale tak je súťaž nastavená a mne neostáva nič viac, len dúfať, že si zaslúžim vaše hlasy a podporu. :) Ak máte chuť, zahlasujte za Just Dare to Cook tu >>> http://www.blogerroka.sk/just-dare-to-cook/

A to je zároveň skratka, ktorú som dnes pri výbere inšpirácii použila. Všetky spomenuté blogy totiž tiež nájdete medzi nominovanými. Tak pokojne podporte aj ich, ak sa vám niektorý z mojich tipov zapáčil. :)

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS