Friday Foodspiration

26.2.15


Zajtra znovu raz oslavujeme a ja sa veľmi teším, lebo som výhradným dodávateľom dezertov a chystám perníkové tiramisu. To bude zajtra zase obžerstvo! Ale na to sú víkendy - na oslavovanie, rodinné stretnutia a vyjedanie. Ale ja znovu cestujem v čase a pritom je ešte len piatok a do zajtrajšieho tiramisu musíme ešte dožiť. Ešteže máme tie naše food blogy a tam je stále nejaký ten koláčik, dezertík a obrazová dokumentácia nenechá jedny ústa suché. Pripravte si teda aj dnes slinné žľazy, začíname!

1. Spoznali by ste na prvom obrázku ryžový nákyp? No vidíte! Stačí keď sa témy chopí šikovná food blogerka a ešte talentovanejšia fotografka Kuchařinka a aj obyčajná škôlkárska klasika môže zrazu vyzerať oveľa lákavejšie. 
2. Toto je už druhá bábovka v jednom mesiaci. Neviem, či sa tiež mením na bábovku, ale zdá sa, že som vzala tento pre mňa často suchý a nie veľmi obľúbený sobotný dezert na milosť. Na jej (a moju) obhajobu pridávam, že táto z blogu Poľné Kvety spája obľúbený koláčový párik - mak a citrón.
3. Po dvoch dlhoročných stáliciach slovenských gazdiniek sa hodí cheesecake. Tvarohový gentleman zo zahraničia, ktorý si rýchlo získal srdce a hlavne jazýček nášho národa. Okrem mnohých ďalších receptov na cheesecake nájdete u Biting Hanah aj tento s arašidovým maslom.
4. Už máte z tých mojich tipov nábeh na diabetes? Tak si dajme pre zmenu sladučkú mrkvičku. :D Zapečenú s vajíčkom ju určite prepašujete hlavne do jedálnička svojich ratolestí. Recept nájdete na blogu so skvelým názvom - Vysokoškolák v kuchyni.

5. Ivetku som pred časom zaregistrovala u mňa na blogu. Ani som netušila, že medzi mojimi čitateľmi sa nachádzajú také úspešné mladé ženy! Jasné, že kolegyne food blogerky nepočítam, aj keď musím uznať, že mi veľmi lichotí, ak ma pochváli taká Maťka z Dulce do Leche, alebo sa kamoším so Stvorami. Ivetka je však akčnejšia! Predáva svoje džemy a čatní. Okrem prvotriedneho ovocia v nich nájdete aj niektoré veľmi kvalitné značky alkoholu. Svoje sladké potomstvo nazvala Gentle Jam, natlačila ich pod viečko s macherským dizajnom a keby ste videli tie mená! Taká Džejárova milenka, to je kombinácia môjho najmilovanejšieho marhuľového džemu a mojej alkoholovej favoritky - whiskey. A viete aká frajerka by som bola, keby som ku steakom podávala Medvediu túžbu z čučoriedok a portského? Len tak ďalej, Ivet! Prajem ti stovky predaných sladkých miláčikov! Viac o tom, prečo, ako, kde a s kým si prečítajte na Refresher.sk

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS