Friday Giftspiration

12.12.14


Daroce (Dary+Vianoce - lebo pre mnohých je to bohužiaľ už len o tom) sa nezadržateľne blížia. Ja už riešim len logistiku. U nás doma sme si nikdy veľké dary nedávali. Skôr zmysluplné maličkosti, ktoré povedia "Ja som ťa počul, keď si básnila o tých náušniciach."," Ďakujem, že sa o nás tak krásne staráš. Na oplátku si pôjdeš oddýchnuť do wellnessu.", alebo niečo malé sami vyrobíme. Ak ale nie ste práve domáci kutil, našťastie je tu naša záchrana, naša spása - Sashe.sk! Trochu som sa na tej krásnej, farebnej stránke pohrabala a vybrala pár drobností. Mňa by iste potešila každá jedna z nich!

1. Začneme dámou Trumade, ktorej printy sú na zjedenie, ako napríklad tento pretržlenový. V mojej vysnívanej kuchyni určite nájdete visieť na stenách staré stránky z kníh o bylinkách hneď vedľa moderných printov jedla, byliniek, alebo vintage reklamné plagáty. 

2. Každá poriadna gazdiná musí mať zásteru (alebo ako ich voláme my, na Hrušove, fertušu). Ja som sa hneď na prvý pohľad zamilovala do tohto originálu od Švambi. Hybridný Capojeleň je proste neodolateľný fešák!

3. Priznám sa, že blog je super, lebo máte svoje recepty pekne pokope na internete. Ale aby ste všetci nemuseli začať písať blogy, poslúži vám aj táto krásna krabička na recepty od KleprlikDesign. Je to vlastne taká kvetovaná pokladničky na vaše kuchynské klenoty. :)

4. Na profile Krem-ky som sa trochu zacyklila... Ľudové vzory, to je moje! Svietniky, taniere, misky, hrnčeky. Aaach. Ak máte doma tiež niekoho folklórne pozitívne naladeného, určite sa poteší podobnej tradičnej výrobe.

5. Na koniec som si nechala niečo, po čom sama túžim. :) Zatiaľ som nikde nenašla keramiku tak rozprávkovú a krásnu, ako má al.ma. Na jej mrazivé mištičky klikám každý deň, či sú ešte stále na predaj. Keď som to naposledy kontrolovala, boli tam obe, čo znamená, že žiadny z mojich blízkych nepochopil moje odkazy a nápovedy... :D

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS