Friday Foodspiration

29.8.14


Počas tohoto leta sa v mojom živote udialo hneď niekoľko úžasných vecí, nečakaných (ale aj vymodlených) zmien, legendary víkendov, padol mi zo srdca jeden existenčný kameň a dá sa povedať, že sa začína nová etapa môjho života. A keď to takto všetko vymenujem do jednej vety, mám chuť oslavovať. Preto dnes v inšpiračnej päťke hviezdia sladké dobroty. Veď čo je lepšia party dvojka ako pohárik bubliniek a kus torty? Dúfam, že aj pre vás bude tento predĺžený víkend tou najlepšou bodkou za letom. ;)

1. Slivkový koláč s posýpkou je taká jesenná klasika. Ale čo takto predĺžiť si leto ešte aspoň o jeden plech? Napríklad s touto čučoriedkovou obmenou?
2. Na raňajky som už skúšala asi milión druhov kaše. Ovsenú, krúpovú, kukuričnú,... . Je čas vyskúšať niečo nové a bude to táto pohánková. ;)
3. Mrkvová torta. Nič viac, nič menej. Len  úžasná, šťavnatá, zdravá mrkvová torta! A tie fotky... Láska!
4. Mangovo-kokosové tarteletky nie len že vyzerajú fancy-schmancy, ale sú aj dezertová rýchlovka. Niečo pre netrpezlivých mľaskošov. 

5. V Brne vznikla malá manufaktúra na výrobu čokolády. Božské tabuľky slasti nesú meno značky Ajala. Okrem bežných príchutí sa u nich zrodila aj nová, takzvaná rustikálna čokoláda. Zatiaľ som vystalkovala, že sa Ajala predáva len v niekoľkých obchodoch v Česku, ale myslím, že o nich ešte budeme počuť!

1 komentár

  1. Ach ano, ano a ano! Nevadí, že jsem poslintala nad touhle páteční foodinspirací klávesnici ;-), jdu vyplenit lednici a dojíst poslední kousek borůvkového koláče. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS