Friday Foodspiration

11.7.14


Prajem krásny piatok, Dare-to-cook-isti!!! Dnes to bude taká rýchlovka, nakoľko ma čaká príprava dezertov na zajtrajšiu oslavu pre 24 ľudí. 

1. Panna-cotta je jedna z tých dobrôt, ktorej kúzlo spočíva v jednoduchosti. Už som robila čokoládovú, kávovú, tiramisu, ale žiadna mi nechutila tak, ako táto obyčajná. Skvelý recept nájdete na foodissimo.eu
2. Chokladbollar je maškrta, za ktorú vďačíme Švédom a za recept poďakujte Děvčěti u plotny.
3. Dobre, toto je niečo pre všetkých mäsojedov, ktorí sa pohybujú v tomto kyber-svete. Hovädzí hamburger - poctivý, domáci, spravený na grile. Môj chlap ma oň žiada už niekoľko mesiacov, takže som si spravila svoj prieskum a asi skúsim tento recept z F.O.O.D.-u
4. A keď si už budem špiniť ruky mäsom na hamburger, tak pekne autenticky, s domácimi žemľami od Kitchenette.
5. Nikdy som nemala rada predsudky... A jeden obzvlášť - dáma by nemala piť pivo. Neviem kedy a prečo tento stereotyp o žene s pohárom bieleho vína (nikdy nie s krígľom oroseného piva) vznikol, ale ja si rozhodne radšej vychutnám chladenú "dvanástku" ako polosladké rosé. Ak chcete priateľom na grilovačke ponúknuť niečo naozaj výnimočné, odporúčam Kaltenecker. Mojim favoritom je Tmavý Brokát, ale pravdu povediac, každý si tam nájde niečo pre seba. ;)

To je moja dnešná inšpiratívna päťka. A teraz, ak dovolíte, idem rozohriať rúru a nachystať plechy. Majte krásny víkend a nezabudnite sa zastaviť na nedeľný post! ;)

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS