Friday foodspiration

13.6.14



Dúfam, že dnešný piatok 13teho na vás zatiaľ nemá žiadny dopad a že si pomaly začínate uvedomovať, že nás čaká víkend. Ako každý piatok, mám tu pre vás niekoľko pokušení, ktoré stoja za vyskúšanie.

1. Neviete, čo upiecť na nedeľu? Tento liaty ovocný koláč je tutovka! ;)
2. Máte radi sladko-slané combo? A ešte k tomu aj zdravé?! Vyskúšajte škoricové šampiňóny s kuskusom a sušenými slivkami
3. Priznám sa, že som nikdy nemala rada spargľu, ale tento jednoduchý zemiakovo-spargľový šalát ma neskutočne láka.
4. Kto by nemiloval dobré, chrumkavé, čokoládové cookies? Na Najrecept.sk nájdete okrem receptu ešte aj info o tom ako vznikli a ako si ich obľúbil celý svet!
5. Môj posledný tip je už ako vždy niečo handy-dandy do kuchyne. Neviem ako pozorne sledujete food blogy vy, ale ja som si všimla, že v poslednej dobe na nich vážne frčí mramor! A asi si to všimli aj v H&M Home sekcii, lebo majú v ponuke tento tanier práve v mramorovom designe. 

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára

BACK TO TOP
Just Dare to Cook © - DESIGNED BY SMUK THINGS